Apbalvoti uzslavētākie laba servisa uzņēmumi 2013

15.04.2013.


     Šodien, 12. aprīlī, noslēdzoties Vislatvijas klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņai „Uzslavē labu servisu!”, Labsserviss.lv sadarbībā ar galveno partneri Lattelecom apbalvoja uzslavētākos uzņēmumus 2013 dažādās nominācijās 3 kategorijās – “Bizness patērētājam”, “Bizness biznesam” un “Valsts un pašvaldību iestādes”.

Visu marta mēnesi sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā www.uzslave.lv. Paralēli saņemtajām uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar DIVE Latvija visu marta mēnesi veica vērienīgo klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”.

„Mēs esam gandarīti par daudzajām uzslavām, kas izskanējušas marta mēneša laikā un ceram, ka martā uzņemto pozitīvās labas klientu apkalpošanas kursu uzņēmumi turpinās visa gada garumā. Prasīgi klienti palīdz mums – uzņēmumiem, pilnveidot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti un servisu. Bet klientu uzslavas ir apliecinājums un iedvesma uzņēmumam, ka nodrošinātais klientu serviss ir labā līmenī. Klientu lojalitāti veido izcils serviss un kvalitāte, ne tikai izcila cena. Lattelecom darbiniekiem īpaša attieksme pret klientu ir goda lieta un mēs vienmēr cenšamies sniegt vairāk, kā klients gaidījis,” stāsta Ieva Romanovska, Lattelecom Klientu aprūpes programmu vadītāja.

Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu, kvalitātes zīmi „Klienti mūs uzslavē 2013”, ko klienti redzēs uzņēmumu klientu apkalpošanas vietās, un informēs sabiedrību par augsto servisa kvalitāti, ar ko lepoties visu turpmāko gadu.

Kā pirmo kategoriju apbalvoja “Bizness biznesam”. Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Pakalpojumu padomes ekspertu komisiju izvērtēja un nominēja SIA Officeday Latvia, nosakot to kā uzslavētāko uzņēmumu B2B kategorijā.

LTRK Pakalpojumu padomes priekšsēdētāja vietniece, žūrijas komisijas vadītāja Daiga Kiopa: „Tirdzniecības un rūpniecības kameras Pakalpojumu padome nu jau trešo gadu iesaistījās B2B kategorijas uzņēmumu vērtēšanā. Vērtējot uzņēmumu iesniegtas pašnovērtējuma anketas un apkopojot arī uzņēmumu klientu viedokli par sniegtā servisa kvalitāti, ir redzams, ka uzņēmumi arvien lielāku uzmanību pievērš klientu apkalpošanas līmeņa paaugstināšanai. Prieks, ka dažiem uzņēmumiem dalība Laba Servisa kampaņā jau kļuvusi par tradīciju. Tas gan organizatoriem, gan mums - kampaņas partneriem liek domāt par to, ko uzlabot un mainīt vērtēšanu kritērijos, lai katru gadu dalībniekiem būtu interesanti iesaistīties un gūt arvien jaunas atziņas.“

Šogad jau otro gadu tika vērtētas valsts un pašvaldību iestādes, kur Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un DIVE Latvija izvērtēja un nominēja pašvaldības un valsts iestādes četrās nominācijās. Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību un/vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā “Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde” apbalvojumu saņēma Latvijas Republikas Patentu valde, un kā “Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde” - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš: „Uzņēmēji tāpat kā iedzīvotāji ir vēl viena ļoti nozīmīga valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumu „ņēmēju” grupa. Diemžēl nereti pakalpojumu sniedzēji, jo īpaši pašvaldībās, uzņēmējus kā atsevišķu, vienmēr steidzīgu mērķauditoriju nemaz neredz. Kampaņas „Labs serviss” ietvaros Tirdzniecības un rūpniecības kamera apbalvo tās valsts un pašvaldību iestādes, kuras pakalpojumus augstā līmenī sniedz ne tikai iedzīvotājiem, bet arī uzņēmējiem. Ceram, ka šī apbalvojuma gods kļūs par „modes lietu” un aizvien vairāk valsts un pašvaldību iestāžu aktīvi iesaistīsies kampaņā.”
Kategorijā “Bizness patērētāja” Labsserviss.lv sadarbībā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmumu DIVE Latvija veica klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”, kas veidoja 50% no kopvērtējuma, savukārt otrus 50% veidoja sabiedrības vērtējums – uzslavas, ko dalībnieki saņēma visu marta mēnesi portālā www.uzslave.lv, zvanot uz 1188 vai aizpildot anketiņu klientu apkalpošanas vietās, kur tika izvietotas aptaujas kastītes.
Uzslavētākie uzņēmumi 2013 TOP50 (alfabētiskā secībā):
Apavi 40+, lielo izmēru apavu veikals
AVON
BALTICOM
Boutique Hotel & Restaurant MaMa
BTA
Capital
City Fitness
Daily
Daily Café
Daily Special Café & Restaurant
Danske Bank
DNB
DPD Latvija
Eparts
EURONICS LATVIA
Hotel Jūrmala SPA
If Apdrošināšana
KID*
KOLONNA HOTELS GROUP
Komandors
Kotai Taizemiešu virtuve
Kuldīgas galvenā bibliotēka
Ķekavas novada Kultūras aģentūra
Lattelecom
LIDO
McDonald's
Olimpiskais sporta centrs
Olympic Casino
Optikas saloni “Metropole”
Optikas saloni “Outlet Optika”
Oriflame
Restorāns - Bārs Plate
Restorāns BURKĀNS
Ribs&Rock
Rīgas Tehniskā universitāte
Seesam
Silva
Starptautiskā lidosta "Rīga"
STEIKU HAOSS
STENDERS
Swedbank Internetbanka
TAVEX Zelts&Valūta
Teātra nams "Jūras vārti"
Triatel
TurKebab
Vidzemes slimnīca
Viesnīca Jelgava
VTU VALMIERA
Ze Donats
Zivju Restorāns Le Dome


“Klientu apkalpošanai visos laikos ir bijusi ļoti liela nozīme, taču, attīstoties tehnoloģijām, cilvēciska klientu apkalpošana un individuāla attieksme ir kļuvusi vēl svarīgāka kā agrāk. Pēdējie pētījumi uzskatāmi parāda to, ka cena un pieejamība ne vienmēr ir noteicošie faktori, kad runa ir par klienta izvēli par labu vienam vai otram uzņēmumam. Ļoti lielu un, bieži vien, tieši noteicošo lomu šajā izvēlē spēlē klientu serviss, tāpēc ieguvēji būs tie, kas konsekventi strādās pie klientu servisa uzlabošanas savā uzņēmumā,” uzsver DIVE Latvija vadītājs Latvijā Gunārs Ķīsis.

Dive Latvija simpātiju balvu un ar diplomu apbalvoja sekojošus zīmolus (alfabētiskā secībā):
Danske Bank
Gros Auto
If Apdrošināšana
Kolonna Hotels Group
Manaslecas.lv
Steiku Haoss
Stenders
Venden
Ventspils bibliotēka
Vidzemes slimnīca


Apbalvošans ceremonijā šogad reģionālos apbalvojumus ieguva:
Uzslavētākais uzņēmums Zemgalē 2013: „Silva”
Uzslavētākais uzņēmums Latgalē 2013: „KOLONNA HOTELS GROUP”
Uzslavētākais uzņēmums Kurzemē 2013: „Kurzemes filharmonija Teātra nams "Jūras vārti"”
Uzslavētākais uzņēmums Vidzemē 2013: „Vidzemes slimnīca” un „VTU Valmiera”

Jau otro gadu kampaņā “Uzslavē labu servisu” Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociāciju vērtēja E-pakalpojumu kvalitāti, šogad – pirmo reizi visās trīs kategorijās. Nominācijā “Sabiedrībai draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos” apbalvojumu ieguva Swedbank Internetbanka, nominācijā “Biznesam draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos” tika apbalvots Lursoft, savukārt nominācijā “Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos” apbalvojumu ieguva Siguldas novada Dome. Nominācijā “Uzņēmumiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde e-pakalpojumos” apbalvoja Lauku atbalsta dienests.

„Esam ļoti gandarīti, ka šogad kampaņai tika saņemts rekordliels pieteikumu skaits – pieteikti ap 30 elektroniskie pakalpojumi. Šodien neviena nozare un iedzīvotāju ikdiena nav iedomājama bez tehnoloģijām. Kurš gan var iedomāties ikdienu, piemēram, bez internetbankas, dažādu pasūtījumu veikšanas internetā un biļešu rezervācijas, nemaz nerunājot par mobilo telefonu, datoru un interneta pieslēgumu? Piedaloties kampaņā, mēs vēlējāmies aicināt ikvienu iestādi padomāt, kā maksimāli izmantot elektronisko vidi, kuras sniegtās iespējas ir milzīgas. Nodrošināt labu servisu nozīmē – iet soli pretī klientam, un mūsdienās klients ir sastopams elektroniskajā vidē,” saka Signe Bāliņa, LIKTA prezidente.

Apbalvošans ceremonijā papildus simpātiju balvu pasniedz arī Lursoft to piešķirot MindLink.lv (SIA PricewaterhouseCoopers), savukārt iDEA HOUSE events veicināšanas balvu piešķīra Tirdzniecības parkam “Alfa” atblastot lieveikalu iesaisti kampaņā un aicinot arī citus drosmīgi piedalīties marta kampaņā nākamgad.

Labsserviss.lv vadītāja Latvijā Unda Krieviņa aicina: “Mēs, kampaņas „Uzslavē labu servisu” veidotāji, vēlamies pateikties visiem dalībniekiem, partneriem, ekspertiem, jo būtiska ir katra iesaistīšanās. Tikai kopīgi, ar pacietību, neatlaidību un regularitāti, strādājot pie klientu servisa kvalitātes savā organizācijā vai iestādē, mēs panāksim to, ka katrs klients un visa sabiedrība kopumā arvien vairāk novērtēs, ieteiks un uzslavēs mūs.
Mēs ticam, ka klientu servisa kvalitāti Latvijā var pacelt tādā līmenī, lai tas kļūtu par labāko pasaulē. Un, tikai kopīgi sadarbojoties, tas ir iespējams. Uzlabosim klientu servisu kopā! Labi vārdi vairos labus darbus!”

Kampaņas galvenais partneris Lattelecom
Īpaši atbalsta: DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija
Lieldraugi: Draugiem.lv un McĀbols
Atbalsta: Latvijas Pašvaldību savienība, Uzziņu dienests 1188, LETA, Nozare.lv, Lursoft.lv, Zo.lv, News.lv, DPD Latvija. Market Media, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, Jelgavas pašvaldība, Valmieras pašvaldība, Star FM, Latvijas Reitingi, cv.lv



Informāciju sagatavoja
IEVA MELBĀRDE
LabsServiss.lv mārketinga un komunikāciju vadītāja
Mob.: +371 26586695, ieva.melbarde@ideahouse.lv
Visa informācija un kampaņas nolikums mājas lapā www.uzslave.lv




Alūksnes novada pašvaldība
Dārza ielā 11, Alūksnē, LV-4301
tālr. 643 81496, fakss 643 81150 e-pasts: dome@aluksne.lv